مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 12:502020-04-05اقتصادي

ضوابط فعالیت های ساختمانی در دوران شیوع کرونا ابلاغ می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در خصوص احتمال تعویق و یا توقف عملیات ساختمانی، - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در روز های آینده پروتکل انجام فعالیت های ساختمانی، توقف و یا محدود کردن انجام پروژه ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ستاد مبارزه با کرونا تدوین وابلاغ می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در خصوص احتمال تعویق و یا توقف عملیات ساختمانی، با مصوبه دولت برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا حل بحران کرونا درکشور، اعلام کرد: هر اقدامی در این خصوص، بر اساس پروتکل های ستاد ملی مبارزه کرونا انجام می شود.

معاون مسکن و ساختمان ادامه داد: طی روز های آتی در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد و در عین حال ما به عنوان راهبرد موازی برنامه های اصلاحی را برای این موضوع در دست پیگیری داریم.

محمودزاده اظهار امیدواری کرد تا با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، بحران کرونا برطرف شود و بتوان در اولین فرصت با سرعت کار های ساختمانی را به سرانجام رساند و عقب ماندگی های ایجاد شده را جبران کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضوابط فعالیت های ساختمانی در دوران شیوع کرونا ابلاغ می شود

ضوابط فعالیت های ساختمانی در دوران شیوع کرونا ابلاغ می شود