مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 12:352020-04-05اقتصادي

بازرسی بیش از 1100 واحد صنفی شهرری در ایام نوروز


از آغاز نوروز تاکنون 1133 مورد بازرسی و نظارت توسط 12تیم کارشناسی از اصناف انجام شده که منجر به تشکیل 8 پرونده تخلف شده است.

- لطف الله ستاره رییس اتاق اصناف شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: طرح نظارتی نوروز با 12 بازرس از سوی اتاق اصناف شهرستان ری در دو شیفت صبح و عصر انجام شد و واحدهای صنفی فعال از نظر داشتن پروانه کسب، نصب نشان قیمت کالا، مطابقت قیمت خرید با فروش و میزان درصد سود را رصد شدند.

وی افزود: در اجرای طرح نظارت ویژه خرید نوروزی 1133 واحد دارای کالاهای اساسی شامل آجیل، خشکبار، پوشاک، میوه و مواد پروتیینی مورد بازرسی قرار گرفت.

رییس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی تاکنون بازرسان اتاق اصناف ری موفق به کشف 8 مورد تخلف در سطح شهرستان ری شدند که پرونده متخلفان برای بررسی به مراجع قضایی ارجاع شده است.

ستاره تصریح کرد: کم فروشی و گران فروشی در صدر تخلفات اصناف شهرستان قرار دارد که در این راستا می توان به عدم نصب نشان قیمت کالا، مطابقت قیمت خرید با فروش و میزان درصد سود اشاره کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مطرح شدن پدیده ویروس کرونا آن هم در روز های پایان سال که اصناف امید به افزایش حجم فروش داشتند باعث ایجاد مشکلاتی شد اما اصناف با تعطیلی واحدهای صنفی و به رغم وجود مشکلات فراوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی بیش از 1100 واحد صنفی شهرری در ایام نوروز

بازرسی بیش از 1100 واحد صنفی شهرری در ایام نوروز