مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 12:052020-04-05دانش

نحوه محاسبه اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی در ترم جاری/تمدید مهلت ثبت نام وام


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از تمدید مهلت ثبت نام برای دریافت وام های دانشجویی تا 15 اردیبهشت 99 خبر داد و گفت: محاسبه دریافت اجاره بها و اخذ آن از دانشجویان ساکن در خوابگاه به نسبت مدت حضور و سکونت در خوابگاه ها است.

- رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از تمدید مهلت ثبت نام برای دریافت وام های دانشجویی تا 15 اردیبهشت 99 خبر داد و گفت: محاسبه دریافت اجاره بها و اخذ آن از دانشجویان ساکن در خوابگاه به نسبت مدت حضور و سکونت در خوابگاه ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ناصر مطیعی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به آغاز سال نو و شرایط حاد کشور در مواجهه با شیوع ویروس کرونا و مشکلات بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی ناشی از آن و نظر به تعطیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، تدابیری را برای کمک به دانشجویان و حمایت از دانش آموختگان اتخاذ کرده ایم.

وی افزود: محاسبه دریافت اجاره بها و اخذ آن از دانشجویان ساکن در خوابگاه به نسبت مدت حضور و سکونت در خوابگاه ها است و دانشجویان بابت ایام تعطیلی دانشگاه و خوابگاه ها صرفا به دلیل شیوع ویروس کرونا ملزم به پرداخت اجاره بها نخواهند بود.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: همچنین سررسید تسهیلات دانشجویی دانش آموختگان از ابتدای اسفند ماه 1398 تا پایان اردیبهشت ماه 1399 به مدت سه ماه تمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه محاسبه اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی در ترم جاری/تمدید مهلت ثبت نام وام

نحوه محاسبه اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی در ترم جاری/تمدید مهلت ثبت نام وام