مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 11:162020-04-05سياسي

شهردار تبریز: متوفیان بی بضاعت کرونا رایگان دفن می شوند


ایرج شهین باهر در سومین نشست خبری کمیته اطلاع رسانی ستاد مبارزه با کرونای استان، با بیان این مطلب اظهار کرد: برخی افراد ضمن اظهار عدم توانایی مالی برای خرید قبر، انتظار دارند تا عزیز از دست رفته آن ها در بلوک انتخابی آن ها دفن شود که استفاده از این مزیت در کنار استفاده از فرصت تدفین رایگان توسط شهرداری، ممکن نیست.

وی در ادامه با اشاره به تداوم فعالیت های عمرانی شهرداری تبریز، گفت: فعالیت های عمرانی شهرداری نیز در کنار خدماتی که در راستای پیشگیری و مبارزه با کرونا انجام می شود، ادامه دارد و فعالیت هایی مانند آسفالت ریزی باید به سرعت انجام شود.

شهین باهر، اضافه کرد: به دنبال تعطیلی روزنامه ها، انتشار آگهی مناقصه های شهرداری به مشکل برخورده است که از طریق وزارت کشور پیگیر بوده و تلاش می کنیم تا مناقصه ها را از طریق رسانه های مجازی پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه در خصوص وانت بارهای میوه فروشی که در خیابان قره باغی سد معبر می کنند نیز پیگیری لازم انجام خواهد شد، متذکر شد: در کنار نقد عملکرد دستگاه ها که به حق است، توجه کمتری به جنبه فرهنگ سازی شده است.

وی، افزود: به عنوان مثال در مورد ماسک هایی که در شهر رها شده اند به عملکرد پاکبان ها و شهرداری انتقاد می شود، اما تذکر کافی به مردم برای انداختن ماسک ها و زباله ها در باکس های زبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تبریز: متوفیان بی بضاعت کرونا رایگان دفن می شوند

شهردار تبریز: متوفیان بی بضاعت کرونا رایگان دفن می شوند