مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 11:002020-04-05دانش

برخی اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود قائده آموزش مجازی را رعایت نکردند


گودرزی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص اعتراضاتی که دانشجویان به اجرا نشدن واحد های درسی به صورت ویدئویی و اجرای اکثریت کلاس های این دانشگاه به صورت فایل های PDF گفت: - معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: حدود 80 درصد فایل های آموزش مجازی بارگذاری شده؛ اما تعدادی از اساتید قائده را رعایت نکردند که مدیرگروه های مربوطه در حال پیگیری این مسئله هستند.

گودرزی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص اعتراضاتی که دانشجویان به اجرا نشدن واحد های درسی به صورت ویدئویی و اجرای اکثریت کلاس های این دانشگاه به صورت فایل های PDF گفت: در جلسه ای که با معاونین دانشگاه در روز 16 فروردین برگزار شد، قرار شد که اکثر کلاس ها به صورت ویدئویی برگزار بشود.

اگر استادی مطالب را به صورت جزوه در سایت بارگذاری می کند باید حتما به این نکته توجه داشته باشد که صوت به روی فایل بارگذاری شده باشد.

گودرزی افزود: حدود 80 درصد فایل های بارگذاری شده در سایت فرمت را رعایت کردند، اما تعدادی از اساتید قائده را رعایت نکردند که مدیرگروه های مربوطه در حال پیگیری این مسئله هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود قائده آموزش مجازی را رعایت نکردند

برخی اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود قائده آموزش مجازی را رعایت نکردند