مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 10:262020-04-05سياسي

بزرگداشت شهید سردار حاج میرزا محمد سلگی در رادیو نمایش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر های نمایشی رادیو، کتاب آب هرگز نمی میرد مفتخر به تقریظ مقام معظم رهبری به قلم حمید حسام است که خاطرات سردارشهید میرزا محمد سلگی و جمعی از رزمندگان گردان حضرت ابوالفضل (ع) و چهار .

- رادیو نمایش با پخش کتاب صوتی آب هرگز نمی میرد یاد و خاطره شهید سردار حاج میرزا محمد سلگی را گرامی می دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر های نمایشی رادیو، کتاب آب هرگز نمی میرد مفتخر به تقریظ مقام معظم رهبری به قلم حمید حسام است که خاطرات سردارشهید میرزا محمد سلگی و جمعی از رزمندگان گردان حضرت ابوالفضل (ع) و چهار فرمانده لشگر 32 انصارالحسین (ع) همدان را روایت می کند.

اشرف السادات اشرف نژاد تهیه کننده کتاب صوتی آب هرگز نمی میرد در این باره گفت: این کتاب موفقیت های زیادی را به دست آورده و فروش بالایی داشته است و محمدرضا علی به عنوان گوینده تلاش بسیار زیادی کرد تا حس فوق العاده ای را برای مخاطب ایجاد کند و به نظرم از عهده آن برآمده است.

وی افزود: کتاب های اینچنینی چنان نوشته شده اند گویا شما در صحنه جنگ حضور دارید و تمامی آن هیجانات و احساسات به نوعی به شما منتقل می شود و بالاتر از یک فیلم مستند جنگی تآثیرگذار است و خلوص خاصی که در آن وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت شهید سردار حاج میرزا محمد سلگی در رادیو نمایش

بزرگداشت شهید سردار حاج میرزا محمد سلگی در رادیو نمایش