مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 10:202020-04-05بين الملل

چالش بی سابقه روزنامه های آمریکا به دلیل کرونا


درست زمانی که آمریکایی ها به روزنامه ها بیش از هر زمان دیگری احتیاح دارند، صنعت نشر روزنامه‎ ایالات متحده که در حالت عادی با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند، - درست زمانی که آمریکایی ها به روزنامه ها بیش از هر زمان دیگری احتیاح دارند، صنعت نشر روزنامه‎ ایالات متحده که در حالت عادی با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند، این بار به واسطه کرونا با چالشی بی سابقه روبه رو شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسوشیتدپرس، این روزها که ویروس کرونا در سراسر ایالات متحده گسترش یافته، مخاطبان تشنه آگاهی و اطلاعات بیش از هر زمان دیگری نیازمند رسانه های محلی هستند.

آن ها تمایل دارند در مورد شمار مبتلایان منطقه خود، مراکز انجام آزمایش کرونا و تاثیرات اقتصادی این ویروس اطلاعات کسب کنند.

به گفته روزنامه ها آمار ترافیک اینترنتی اخبار آنلاین و استفاده از اشتراک های خبری افزایش یافته است اما روزنامه ها و سایر نشریات تحت فشار هستند.

این مراکز فرهنگی ناچار به کمتر کردن شمار کارکنان، کم کردن ساعات کاری و حقوق کارمندان و کاهش تیراژ و تعداد نسخه های چاپی شده اند و حتی در بعضی از موارد به طور کامل بسته شده اند.

روزنامه سان کرونیکل که یک نشریه روزانه محلی در شهر اتلبارو واقع در ایالت ماساچوست محسوب می شود سعی در پوشش خبرهای مرتبط با شیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش بی سابقه روزنامه های آمریکا به دلیل کرونا

چالش بی سابقه روزنامه های آمریکا به دلیل کرونا