مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 10:102020-04-05سياسي

حکایت یک عیدی بی سابقه / نگاهی به عفو 10 هزار زندانی در نوروز 99


گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو_سیده زهرا حسینی؛ اول؛ گفته اند که رییس قوه قضاییه از زندان بازدید می کند برای همین بیدارباش اعلام کرده اند و لابد آن گوشه و کنار ها تذکری هم داده اند که کمی سلول را مرتب کنید! ساعت ده دقیقه مانده تا یازده شب به وقت بوشهر .

- حکایت یک عیدی بی سابقه / نگاهی به عفو 10،000 زندانی در نوروز 99 سالهاست که چشم زندانیان به تقویم دوخته می شود برای فرارسیدن مناسبت های ملی و اعیاد مذهبی و منتظرند تا شنیدن صدای زندان بان و این جمله: وسایلت را جمع کن، آزادی؛ حکایت عفوی ویژه و بی سابقه که نزدیک به 10 هزار زندانی مشمول آن می شوند.

گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو_سیده زهرا حسینی؛ اول؛ گفته اند که رییس قوه قضاییه از زندان بازدید می کند برای همین بیدارباش اعلام کرده اند و لابد آن گوشه و کنار ها تذکری هم داده اند که کمی سلول را مرتب کنید! ساعت ده دقیقه مانده تا یازده شب به وقت بوشهر است و با خود هی کلنجار می رود که از کدام دردش بگوید از اینکه ازدواج کرده و دو بچه دارد؟ از اینکه کارگاه تولیدی داشته و فقط تلاش میکرده تا رزق حلال به خانه ببرد؟ یا از اینکه چک برگشتی اش فقط 200 میلیون است و فریب رفیق که نه، اما شریک ناباب اش را خورده و راه زندگی اش را به زندان رسانده؟ از کدام درد بگوید؟ از اینکه خودش هم نمی خواسته حق کسی را بخورد؟ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت یک عیدی بی سابقه / نگاهی به عفو 10 هزار زندانی در نوروز 99

حکایت یک عیدی بی سابقه / نگاهی به عفو 10 هزار زندانی در نوروز 99