مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 10:102020-04-05اقتصادي

کاهش 70 درصدی مصرف بنزین در آستارا/ ممانعت از ورود 4 هزار خودرو


فرماندار آستارا با اشاره به کاهش 70 درصدی مصرف بنزین در این شهرستان، گفت: در قالب اجرای طرح فاصله گذاری مانع ورود 4 هزار خودرو به آستارا شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن رستم زاد ظهر یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات بهداشتی و همچنین جلسه مدیریت بحران آستارا در فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: همکاری مردم، فرمانداری، سپاه، اداره های مرتبط، سمن ها و رسانه ها سبب ایجاد وضعیت مطلوب در شهرستان آستارا شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 40 تخت بیمارستان شهید بهشتی آستارا خالی است، افزود: بخش های داخلی، جراحی، اورژانس و آی سی یو بیمارستان این شهرستان به بیماران مشکوک به کرونا و آنفلوآنزا اختصاص یافته است.

فرماندار آستارا به نقش اساسی مردم در پیشگیری از ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: برنامه های اطلاع رسانی و آموزشی علیه کرونا با همکاری فعالان رسانه در فضای مجازی به خوبی اجرا شده است.

رستم زاد با بیان اینکه 80 هزار نفر در مرز آستارا از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا تب سنجی شدند، افزود: تاکنون بیش از 95 هزار نفر در دو مرحله برای پیشگیری از بیماری کرونا توسط هلال احمر آستارا، تب سنجی شده اند.

وی از عودت 4 هزار خودرو با پلاک غیر بومی در طرح فاصله گذاری اجتماعی در سطح شهرستان آستارا خبر داد و گفت: در شهرستان مرزی آستارا با کاهش 70 درصدی مصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 70 درصدی مصرف بنزین در آستارا/ ممانعت از ورود 4 هزار خودرو

کاهش 70 درصدی مصرف بنزین در آستارا/ ممانعت از ورود 4 هزار خودرو