مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 10:102020-04-05اقتصادي

از موزه های خصوصی حمایت کنید / صندوق مالی حمایت از موزه ها ایجاد شود


رییس ایکوم ایران از وزیر میراث فرهنگی خواست تا برای حمایت از موزه های خصوصی و کوچک، دستور بخشودگی یا تعویق در پرداخت های این موزه ها را صادر و صندوقی ایجاد شود تا بتوان از این موزه ها در بحران کرونا حمایت کرد.

- بعد از نخستین درخواست رییس کمیته ملی موزه های ایران (ایکوم) از وزیر میراث فرهنگی در یازدهم اسفند سال گذشته و برای تعطیلی موقت موزه های زیر نظر این وزارتخانه در زمان شیوع کرونا و استفاده بهتر از این تعطیلی به منظور بازنگری کیفی فضاهای موزه ای، سید احمد محیط طباطبایی در دومین درخواست خود از وزیر میراث فرهنگی در این مدت زمان، خواست از موزه های خصوصی حمایت کند.

سید احمد محیط طباطبایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شیوع اپیدمی کرونا در دنیا و تعطیلی موزه ها و مراکز دیدنی و تاریخی می گوید: در این شرایط نیاز است تا به موزه های کوچک و خصوصی که قطعا بعد از قطع زنجیره کرونا و بهبود وضعیت کشور با مشکلات مالی مواجه می شوند، کمک کنیم.

او با بیان این که موزه های ایران نیز مانند دیگر کشورهای جهان برای قطع انتقال زنجیره ی ویروس کرونا با دیگر فضاهای تاریخی در دنیا همراه و تعطیل شدند، به همکاری هایی که تاکنون ایکوم ایران با نهادهای مختلف مانند معاونت میراث فرهنگی و موزه های دولتی مانند موزه ارتباطات داشته، اشاره می کند و می گوید:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از موزه های خصوصی حمایت کنید / صندوق مالی حمایت از موزه ها ایجاد شود

از موزه های خصوصی حمایت کنید / صندوق مالی حمایت از موزه ها ایجاد شود