مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 10:102020-04-05سياسي

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج دهاقان معرفی شد


با حضور فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان و اعضای شورای تامین شهرستان دهاقان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج دهاقان معرفی شد.

- دهاقان- با حضور فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان و اعضای شورای تامین شهرستان دهاقان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج دهاقان معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان پیش از ظهر یکشنبه با حضور سردا فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، اعضای شورای تامین شهرستان، جمعی از فرماندهان نظامی شهرستان شهرضا و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج دهاقان برگزار شد.

فرماندار دهاقان در این مراسم ضمن عرض تبریک سال نو و همچنین روز جوان اظهار داشت: سرهنگ فصیحی در طول خدمت خود اقدامات ارزشمندی انجام دادند و تعاملات خوبی با مسئولین و مردم داشتند که این خدمت صادقانه ذخیره برای دنیا اخروی خواهد بود.

عمر خدمت گذاری به مردم بسیار کوتاه است علی اصغر قاسمیان ادامه داد: پیامی که جلسات تکریم و معارفه برای ما دارد این است که عمر خدمت گذاری به مردم بسیار کوتاه است و ما باید امانت دار خوبی برای این مسئولیتها باشیم و از این فرصت هرچند کوتاه استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج دهاقان معرفی شد

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج دهاقان معرفی شد