مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 10:002020-04-05اقتصادي

کاهش 66 درصدی مأموریت های اورژانس گیلان در ایام نوروز


رییس اورژانس گیلان با اشاره به کاهش 66 درصد مأموریت های اورژانس در ایام نوروز با توجه به کاهش ورود مسافر، گفت: 4هزار و 287 مورد مأموریت انجام شد.

- دکتر پیمان اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح سلامت از 24 اسفند سال گذشته تا 16 فروردین امسال، اظهار کرد: اورژانس گیلان در قالب اجرای طرح نوروزی 4 هزار و 287 مأموریت انجام داده است.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح هزار و 956 نفر توسط فوریت های پزشکی در بیمارستان های استان بستری شدند، افزود: از مأموریت های انجام شده 3 هزار و 706 مورد غیر ترافیکی و مربوط به مشکلات قلبی و تنفسی بوده است.

دکتر اسدی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه 581 مورد از مأموریت ها ترافیکی بود، گفت: از این تعداد 395 مأموریت درون شهری و 186 مأموریت جاده ای بوده است.

رییس اورژانس گیلان به کاهش 66 درصدی مأموریت های اورژانس اشاره و تصریح کرد: با توجه به کاهش ورود مسافر به گیلان به علت شیوع کرونا طرح سلامت نوروزی امسال کاهش چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به تمهیدات لازم پیش بینی شده برای مقابله با کرونا ویروس، گفت: مرکز اورژانس گیلان با تشکیل کمیته بحران تمام پرسنل اورژانس گیلان را مجهز به تجهیزات کامل حفاظت فردی کرد تا در مأموریت های مشکوک به کرونا ویروس در سطح استان مجهز باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 66 درصدی مأموریت های اورژانس گیلان در ایام نوروز

کاهش 66 درصدی مأموریت های اورژانس گیلان در ایام نوروز