مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:552020-04-05اقتصادي

واحد روستایی تولید ماسک در خلخال بهره برداری شد


سرهنگ جهانبخش عطایی روز یکشنبه افزود: اولین واحد روستایی تولید ماسک با هدف تامین ماسک مورد نیاز مردم منطقه و همچنین افزایش سطح خدمت رسانی به اقشار محروم و آسیب پذیر روستایی راه اندازی شده و با تولید روزانه 500 ماسک به بهره برداری رسید.

وی اظهارداشت: این واحد تولیدی به همت بسیج حوزه روستایی خواهران سپاه ناحیه خلخال و با استقرار تجهیزات و امکانات خیاطی در روستای خانقاه بفراجرد از توابع بخش مرکزی این شهرستان و همچنین تلاش بسیجیان توانمند در حوزه خیاطی این روستا فعالیت خود را با تولید روزانه 500 عدد ماسک آغاز کرد.

فرمانده سپاه ناحیه خلخال با بیان اینکه از آغاز شیوع بیماری کرونا در کشور تاکنون بیش از 100 هزار ماسک از طریق بسیج در بین اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه توزیع شده گفت:خدمت به مردم محروم در روستاها یکی از مهم ترین اهداف سپاه و بسیج بوده و در وضعیت فعلی شیوع کرونا، بسیج یک دل و یک صدا با مردم پای در عرصه خدمت گذاشته و این خدمت رسانی تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا در تمامی مناطق محروم روستایی شهرستان ادامه خواهد یافت.

سرهنگ عطایی بیان کرد: مردم در روستاها خود راغب به همکاری با نیروهای بسیج و دولت برای ریشه کنی این بیماری هستند که انتظار می رود با رعایت اصل طرح فاصله گذاری اجتماعی و ادامه همت مسوولان و همکاری مردم با دانشکد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد روستایی تولید ماسک در خلخال بهره برداری شد

واحد روستایی تولید ماسک در خلخال بهره برداری شد