مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:552020-04-05بين الملل

مقام یمنی: بیش از سه هزار تأسیسات آموزشی در حملات ائتلاف سعودی خسارت دیده است


نماینده وزارت آموزش و پرورش یمن با بیان اینکه ائتلاف سعودی به هدف قرار دادن بخش آموزش روی آورده ، گزارش کرد که بیش از سه هزار تأسیسات آموزشی در حملات ائتلاف سعودی خسارت دیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالله النعمی نماینده بخش آموزش وزارت آموزش و پرورش یمن، امروز (یکشنبه)، اعلام کرد، پس از آنکه ائتلاف سعودی در حملات نظامی خود به یمن شکست خورد، اکنون به هدف قرار دادن بخش آموزش در این کشور روی آورده که به دنبال حملات این ائتلاف 3526 تأسیسات آموزشی در این کشور خسارت دیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری شبکه المسیره ، نماینده بخش آموزش وزارت آموزش پرورش یمن در این ارتباط گفت ، همانطور که در نشست مدیریتی استان عمران (شمال پایتخت این کشور) و اتوبوس کودکان ضحیان ، مدرسه جمعه بنی فاضله ، مدرسه الراعی و السماوی صنعا ء شاهد بودیم، نیروهای ائتلاف سعودی عمدا معلمان و دانش آموزان را هدف قرار می دهند.

عبدالله النعمی با اشاره به خسارت های وارده شده به بخش آموزش یمن گزارش کرد: 3526  تأسیسات آموزشی در بمباران ائتلاف متجاوز آسیب دیده است که 402 تأسیسات به طور کامل ویران شده، 1465 تأسیسات خسارت جزیی داشتند، 666 تای آنها بسته شده است و 993 تأسیسات آموزشی اکنون برای اسکان آوره گان استفاده می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام یمنی: بیش از سه هزار تأسیسات آموزشی در حملات ائتلاف سعودی خسارت دیده است

مقام یمنی: بیش از سه هزار تأسیسات آموزشی در حملات ائتلاف سعودی خسارت دیده است