مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:472020-04-05اقتصادي

مورد مشکوکی از کرونا در جمعیت هدف بهزیستی استان سمنان شناسایی نشد


مسعود جهانسیر در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده برای کارکنان و مددجویان مستقر در مراکز بهزیستی از نخستین روزهای اعلام شروع کرونا برای استان سمنان در دستور کار قرار گرفت، ابراز داشت: با اقدامات پیشگیرانه در تمامی مراکز بهزیستی خوشبختانه تاکنون هیچ مورد مشکوکی به کرونا در جمعیت هدف بهزیستی استان سمنان شناسایی نشده است.

وی ضمن بیان اینکه برای مراکز کمپ ترک اعتیاد هر مرکز پنج میلیون تومان و قبلاً نیز هر مرکز هفت صد هزار تومان اختصاص یافت، افزود: برای افرادی که در مراکز توان بخشی نگهداری می شوند سرانه برای هرکدام 360 هزار تومان در نظر گرفته شده است تا وسایل ضدعفونی بخرند.

معاون بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه سامانه تلفنی 1480 برای ارائه مشاوره روانشناسی راه اندازی شده است، ابراز داشت: شهروندان و هم استانی ها می توانند هرگونه سوال در این حوزه یا کرونا را از این سامانه سوال کنند قطعاً روان شناسان پاسخگوی مردم خواهند بود.

جهانسیر بابیان اینکه کمک هزینه 250 هزارتومانی برای تهیه مواد ضدعفونی کننده به معلولان شدید و خیلی شدید در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: پرداخت کمک های لازم به شیرخوارگاه ها و همچنین تمدید مهلت مجوز مراکز و مؤسسات تحت پوشش تا تیرماه 99 از دیگر اقدامات سازمان بهزیستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورد مشکوکی از کرونا در جمعیت هدف بهزیستی استان سمنان شناسایی نشد

مورد مشکوکی از کرونا در جمعیت هدف بهزیستی استان سمنان شناسایی نشد