موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:472020-04-05ورزشي

چرا تیم های لیگ برتری ایران از کرونا قوی تر هستند؟


برخلاف تیم های اروپایی که میلیون ها دلار به خاطر تعطیلی مسابقات ضرر کرده اند، در ایران تیم ها به خاطر رعایت نشدن قوانین بین المللی ضرر چندان هنگفتی را متحمل نشده اند.

- بیش از دو ماه از شیوع بیماری کرونا در جهان می گذرد و همه گیری این ویروس تمامی مسابقات ورزشی را تحت تاثیر خود قرار داده است.

تعویق یک ساله المپیک توکیو و یورو 2020 تنها بخشی از تاثیر این ویروس بر دنیای ورزش است ، تعویقی که باعث شده برگزار کنندگان این بازی ها با ضرر های مالی هنگفتی مواجه شوند .

تعلیق لیگ های فوتبال جهان در دوماه گذشته هم باعث شده منابع درآمدی باشگاه های فوتبال از جمله حق پخش تلویزیونی و بلیت فروشی که به برگزاری لیگ وابسته بود با کاهش چشم گیری مواجه شود و حتی سهام باشگاه ها هم با سقوط مواجه و آینده مالی آن ها را هم به خطر بیندازد .

این ضرر هنگفت اقتصادی باعث شده باشگاه های فوتبال سعی کنند با مذاکره با بازیکنان و کاهش دستمزد آن ها بخشی از این ضرر اقتصادی را جبران کنند .

همچنین بازیکنان بارسلونا پذیرفتند دستمزهای خود را تا مبلغ بسیار زیادی کاهش دهند.

همچنین رسانه های ایتالیایی مدعی شدند تمام تیم های حاضر در سری آ ایتالیا 30 درصد قرارداد بازیکنان خود را کاهش دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا تیم های لیگ برتری ایران از کرونا قوی تر هستند؟

چرا تیم های لیگ برتری ایران از کرونا قوی تر هستند؟