مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:452020-04-05اقتصادي

اعلام صنوف مجاز به فعالیت در پایتخت طی بحران کرونا


معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ، صنوف مجاز و نحوه فعالیت آنها در ایام شیوع کرونا در پایتخت را اعلام کرد.

- معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ، صنوف مجاز و نحوه فعالیت آنها در ایام شیوع کرونا در پایتخت را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ نادر مرادی درباره صنوف مجاز به فعالیت در طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: برابر تصمیمات اتخاذ شد در ستاد ملی مقابله با کرونا تا اطلاع ثانوی صنوف عرضه کننده مایحتاج و کالاهای عمومی اساسی به صورت شبانه روزی اجازه فعالیت دارند.

وی ادامه داد: علاوه بر آن جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی، مراکز خدمات فنی خودرو و تأسیسات منازل، مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و خصوصی، مراکز پخش دارو و داروخانه ها، مراکز تأمین آمبولانس دولتی و خصوصی نیز مشمول خدمات رسانی شبانه رورزی به شهروندان هستند و منعی برای فعالیت ندارد.

مرادی ادامه داد: همچنین باتوجه به احتمال انتشار ویروس کرونا در برخی اماکن عمومی و پرتردد از جمله رستوران ها، تالارهای پذیرایی، باشگاه های ورزشی، آرایشگاه ها، قهوه خانه ها، سفره خانه های سنتی و .

با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهر تهران، تمهیداتی اندیشیده و مقرر شد اقدامات کنترلی در این خصوص به مرحله اجرا گذاشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام صنوف مجاز به فعالیت در پایتخت طی بحران کرونا

اعلام صنوف مجاز به فعالیت در پایتخت طی بحران کرونا