مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:402020-04-05سياسي

ویژگی های یک جوان موفق بر مبنای گام دوم انقلاب


امروز چارچوب و نظام بیانیه گام دوم انقلاب که عمده آن بر دوش جوانان است را می توان ملاک و شاخصه خوبی برای تحلیل شاخصه های جوان موفق به حساب آورد.

- ایسنا/قزوین یک استاد حوزه علمیه گفت: امروز چارچوب و نظام بیانیه گام دوم انقلاب که عمده آن بر دوش جوانان است را می توان ملاک و شاخصه خوبی برای تحلیل شاخصه های جوان موفق به حساب آورد.

حجت الاسلام سید مهدی خضری، استاد حوزه علمیه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شاخصه های جوان موفق اظهار کرد: گاه موفقیت در حوزه فردی بررسی می شود و گاهی نیز نگاهی فراتر از حوزه فردی است، امروز چارچوب و نظام بیانیه گام دوم که عمده محور آن بر دوش جوانان است را می توان ملاک و شاخصه خوبی برای تحلیل شاخصه های جوان موفق به حساب آورد.

وی افزود: طی بررسی های انجام شده 12 شاخصه جوان موفق مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب استخراج شده است که اولین ویژگی را می توان داشتن افق بلند و آرمان برای رسیدن به اهداف عالی دانست.

حجت الاسلام خضری عنوان کرد: کسانی که اهداف کوچکی دارند به موفقیت های عالی دست پیدا نمی کنند چراکه هر کسی به اندازه اهداف خودش تعریف می شود و ارزش و بزرگی انسان ها به اندازه داشتن آرمان ها و اهداف بلند آن ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های یک جوان موفق بر مبنای گام دوم انقلاب

ویژگی های یک جوان موفق بر مبنای گام دوم انقلاب