مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:302020-04-05اقتصادي

آثار ویروس کرونا بر وضعیت کشاورزی در کردستان نگران کننده است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان آثار و تبعات ویروس کرونا بر وضعیت کشاورزی در این استان را نگران کننده عنوان کرد.

- سنندج - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان آثار و تبعات ویروس کرونا بر وضعیت کشاورزی در این استان و نگران کننده عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، محمد فرید سپری در جلسه بررسی اثرات اقتصادی کرونا بر کسب و کارهای بخش کشاورزی که با حضور مدیر تعاون روستایی استان، معاونین و مدیران ستادی و مسئولین اتحادیه های بخش کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: بخش کشاورزی به نوعی در این چند سال اخیر در سطح کشور و استان رشد قابل توجه ای داشته و اکنون نوسانات پیش آمده در عرضه و تقاضای محصولات کشاورزی و عدم تعادل در بازار، تولید کنندگان و بهره برداران بخش را متضرر کرده است.

وی ادامه داد: به دلیل شیوع این ویروس و کاهش تقاضا در بازار برای خرید محصولات زود فساد پذیری چون گوشت قرمز، مرغ، شیر، قارچ خوراکی و … باعث خسارت جدی و ضرر و زیان به مرغداران، دامداران، تولید کنندگان قارچ، گلخانه داران بخصوص گلهای شاخه بریده و .

شده است.

سپری ادامه این روند را نگران کننده دانست و تصریح کرد: اگر وضعیت موجود را مدیریت نکنیم و تاثیر منفی کرونا بر بازار محصولات کشاورزی ادامه داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار ویروس کرونا بر وضعیت کشاورزی در کردستان نگران کننده است

آثار ویروس کرونا بر وضعیت کشاورزی در کردستان نگران کننده است