مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:252020-04-05فرهنگي

رویدادهای امدادی گذار از کرونا در ششمین جشنواره فیلم و عکس بشردوستی


کانون هلال احمر دانشگاه علامه طباطبایی ششمین جشنواره ملی فیلم و عکس بشردوستی را برگزار می کند.

- رویدادهای امدادی گذار از کرونا در ششمین جشنواره "فیلم و عکس بشردوستی" کانون هلال احمر دانشگاه علامه طباطبایی ششمین جشنواره ملی "فیلم و عکس بشردوستی" را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این جشنواره به منظور ثبت و انتشار رویدادها و خدمات بشردوستانه و امدادی اعضای داوطلب و رفتارهای بشردوستانه هموطنان و دانشجویان در دوره گذار از ویروس کرونا، برگزار می شود.

خدمات بشردوستانه و امدادی اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر به مردم درپایگاه های اطلاع رسانی، تب سنجی، غربالگری، مشاوره، توزیع اقلام بهداشتی و.

، ابتکارات بشردوستانه هموطنان در نحوه سازگاری و گذران مفید و موثر اوقات فراغت در خانه ، مهارت های ایمنی و خودمراقبتی در دوره گذر از ویروس کرونا ، رفتارهای نوع دوستانه جهت افزایش تاب آوری، سطح ایمنی و سلامت همنوعان ، حمایت های روانی و اجتماعی جهت بهبود سلامت روان اقشار آسیب پذیر (مبتلایان بهبودیافتگان و خانواده آنان ، رویدادهای موثر طرح سحاب (اقدامات امدادی و بشردوستانه اکیپ های سیار در پیشگیری از ابتلا به کووید19) ، آداب و آیین های بشردوستانه عیدنوروز در منزل ، جلوه های ایثار، نیکوکاری و انسان دوستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویدادهای امدادی گذار از کرونا در ششمین جشنواره فیلم و عکس بشردوستی

رویدادهای امدادی گذار از کرونا در ششمین جشنواره فیلم و عکس بشردوستی