مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:202020-04-05اقتصادي

شعار جهش تولید با عزم ملی محقق می شود


رییس کمیسیون خدمات فنی مهندسی نفت و گاز اتاق بازرگانی اهواز با بیان اینکه جهش تولید به خودی خود امکان پذیر نخواهد بود، گفت: دستیابی به این امر تنها با عزم ملی میسر خواهد شد و از این بابت باید هماهنگی های بین بخشی توسط دستگاه ها و نهادهای مختلف را شاهد باشیم.

- ایسنا/خوزستان رییس کمیسیون خدمات فنی مهندسی نفت و گاز اتاق بازرگانی اهواز با بیان اینکه جهش تولید به خودی خود امکان پذیر نخواهد بود، گفت: دستیابی به این امر تنها با عزم ملی میسر خواهد شد و از این بابت باید هماهنگی های بین بخشی توسط دستگاه ها و نهادهای مختلف را شاهد باشیم.

مهدی رحیمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه رونق تولید، مقدمه جهش برای تولید است، اظهار کرد: در داخل کشور از ظرفیت های بسیار زیادی برخوردار هستیم و این امکانات و توانایی ها برای رسیدن به جهش تولید باید به خوبی بکارگیری و استفاده شود.

حضور شرکت های دانش بنیان در کانون های تولید جدی گرفته شود وی با اشاره به عدم توازن امکانات و قابلیت ها در نقاط مختلف کشور افزود: برای بکارگیری این ظرفیت ها نیاز است تا با استفاده از آمایش های سرزمینی این امکانات در مناطق مختلف را در مسیر رونق و جهش تولید قرار داد تا شاهد رشد و شکوفایی اقتصاد کشور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار جهش تولید با عزم ملی محقق می شود

شعار جهش تولید با عزم ملی محقق می شود