مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:162020-04-05پزشكي

کرونا در تعقیب معتادان


دکتر مجید سعیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: علاوه بر آن به همین میزان نیز احتمال مرگ ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در افراد معتاد به مواد مخدر بیشتر از افراد عادی است.

وی اضافه کرد : نتایج تحقیقات میدانی از حدود 100 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان مازندران از سوی محققان دانشگاه علوم پزشکی این استان نشان می دهد که به هیچ وجه افراد معتاد در برابر ویروس کرونا مصون نبوده، بلکه در زمره گروههای پرخطر ابتلا به این ویروس قرار دارند.

دکتر سعیدی برخی اظهارنظرها پیرامون مصونیت معتادان به مواد مخدر در برابر ویروس کرونا اظهارداشت: این مباحث ناشی از باورهای غلط رایج در جامعه است که در فضای مجازی نیز به طور ناخودآگاه انتشار داده می شود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران اضافه کرد: این تحقیقات میدانی که در روزهای اخیر در استان به پایان رسیده، بزودی در یکی از نشریات معتبر بین المللی برای اطلاع و آگاهی رسانی به مردم ایران و جهان که درگیر با ویروس کرونا هستند، منتشر خواهد شد.

شروع 60 طرح پژوهشی و تحقیقاتی کرونایی معاون تحقیقات و پژوهش دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران می گوید: از بدو شیوع ویروس کرونا طرح های تحقیقاتی در زمینه هایی چون تاثیر این بیماری بر گروههای سنی ، تاثیر روحی و روانی این ویروس بر افراد بیمار، کادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در تعقیب معتادان

کرونا در تعقیب معتادان