مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:162020-04-05اقتصادي

ثبت نام 80 درصد جمعیت شهرستان رشت در طرح غربالگری کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا، دکتر جلال برشان روز یکشنبه در جلسه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا شهرستان رشت در فرمانداری اظهار داشت: شهرستان رشت گفت: تاکنون 764 هزار و 50 نفر از جمعیت این شهرستان در طرح ملی مبارزه با ویروس کرونا ثبت نام و غربالگری شدند که بر اساس آمار سرشماری نفوس و مسکن، 80 درصد از جمعیت شهرستان رشت را شامل می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی مبارزه با ویروس کرونا به دو صورت غربالگری و خوداظهاری از طریق سامانه سلامت افزود: 717 هزار و 420 نفر در شهرستان رشت با همکاری سپاه و کارشناسان بهداشت از طریق تماس با شهروندان غربالگری شدند و 46 هزار و 630 نفر از طریق ثبت نام در سامانه www.

salamat.

gov.

ir خوداظهاری کردند.

رییس بهداشت شهرستان رشت با بیان اینکه در اجرای طرح ملی مبارزه با ویروس کرونا اقداماتی برای افراد دارای علائم بیماری انجام شد، اضافه کرد: به 11هزار و 865 نفر استراحت در منزل توصیه شد و 163 نفر برای بررسی به بیمارستان ارجاع داده شدند.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح ملی مبارزه با ویروس کرونا ، خاطر نشان کرد: افراد باقیمانده می توانند به سامانه یاد شده مراجعه کرده و به سئوالات درباره علائم بیماری کرونا پاسخ دهند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 80 درصد جمعیت شهرستان رشت در طرح غربالگری کرونا

ثبت نام 80 درصد جمعیت شهرستان رشت در طرح غربالگری کرونا