مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:162020-04-05اجتماعي

آمادگی لازم برای اجرای شبکه شاد در چهارمحال و بختیاری ایجاد شد


فیروز عسگری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شبکه شاد مخفف شبکه اجتماعی دانش آموزان یک اقدام هماهنگ کشوری و راهکاری برای تداوم فراگیری علم و دانش در شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا است.

وی ادامه داد: این شبکه در تلاش است تا با ایجاد فضای ایمن برای دانش آموزان، معلمان و اولیاء محتوای آموزشی هریک از کلاس های درس را متناسب با دانش آموزان همان کلاس و به صورت کامل شبیه به مدارس عادی به دانش آموزان ارائه دهد.

به گفته عسگری، کلاس های درس در بستر شبکه اجتماعی شاد به صورت منظم برگزار می شوند، در آن حضور و غیاب انجام می گیرد و محتواهای درسی تا شهریورماه در این شبکه ماندگار است و دانش آموزان می توانند ازآن بهره مند شوند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در خصوص نحوه بهره مندی دانش آموزان مناطق سخت گذر و کم برخوردار استان از فعالیت های آموزشی نیز گفت: با شیوع ویروس کرونا و ضرورت توجه به دانش آموزان مناطق کم برخوردار، گروه های آموزشی در استان فعال شد و کلاس های درس به صورت سی دی های آموزشی و همچنین به صورت مکتوب به شکل درسنامه تهیه شده است و در اختیار این دانش آموزان قرار داده می شود.

عسگری، با بیان اینکه 60 درصد دانش آموزان استان دسترسی به اینترنت دارند، اظهار داشت: برای 40 درصد دیگر که یا امکانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی لازم برای اجرای شبکه شاد در چهارمحال و بختیاری ایجاد شد

آمادگی لازم برای اجرای شبکه شاد در چهارمحال و بختیاری ایجاد شد