مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:162020-04-05اجتماعي

5 واحد غیرمجاز تفکیک پسماند در غرب استان تهران تعطیل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز یکشنبه اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران، الهه بیگی با اشاره به اینکه به منظور نظارت بر عملکرد واحدهای صنعتی و خدماتی شهرستان و جلوگیری از تخلفات احتمالی گشت و پایش مستمر ماموران اجرایی این اداره انجام می شود، افزود: در چند روز گذشته، پنج واحد غیرمجاز تفکیک پسماندهای عادی به استناد ماده 7 قانون مدیریت پسماندها در بخش چهاردانگه این شهرستان جمع آوری و بطور کامل پاکسازی شد.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات و معضلات محیط زیستی شهرستان وجود واحدهای غیر مجاز جمع آوری و تفکیک ضایعات و پسماند بوده که با فعالیت غیر اصولی خود انواع آلایندگی های محیط زیستی به ویژه آلودگی هوا و خاک را فراهم می کنند، تصریح کرد: این واحدها دارای شکواییه های از سوی مردم به این اداره نیز بوده اند که با پیگیری های قانونی و حقوقی مرتبط این اداره علیه مسئولین مربوطه درنهایت تعطیل و جمع آوری شدند.

بیگی ادامه داد: همچنین با توجه به دریافت گزارشهایی مبنی بر تخلیه پسماندهای بیمارستانی در اطراف شهرها و بمنظور برخورد با متخلفان این حوزه، گشت شبانه بصوت مشترک با همکاری محیط زیست شهرستان ری در محورهای مواصلاتی انجام می شود.

وی هدف از این گشت ها را برخورد قانونی و جدی با متخلفین و تخلیه کنندگان پسماندهای بیمارستانی عنوان کرد و یادآور شد: در شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 واحد غیرمجاز تفکیک پسماند در غرب استان تهران تعطیل شد

5 واحد غیرمجاز تفکیک پسماند در غرب استان تهران تعطیل شد