موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:062020-04-05سياسي

معرفی 10 شهید خدمت در عمر 41 ساله انقلاب اسلامی


فرهنگ سرای انقلاب اسلامی 10 تن از چهره هایی را که در عرصه خدمت گزاری به شهادت رسیده اند؛ تصویرگری و به همراه داستانکی از زندگی آنان در فضای مجازی منتشر می کند.

- فرهنگ سرای انقلاب اسلامی 10 تن از چهره هایی را که در عرصه خدمت گزاری به شهادت رسیده اند؛ تصویرگری و به همراه داستانکی از زندگی آنان در فضای مجازی منتشر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ سرای انقلاب اسلامی 10 تن از چهره هایی را که در عرصه خدمت گزاری به شهادت رسیده اند را تصویرگری و به همراه داستانکی از زندگی آنان در فضای مجازی منتشر می کند.

این مجموعه به معرفی 10 شهید عرصه خدمت رسانی از دوران قبل از انقلاب در بهمن ماه سال 1357 تا فروردین 1399 در عرصه های گوناگون می پردازد.

در این مجموعه از امدادگران دوران دفاع مقدس، معلمی که در مدرسه به شهادت رسیده تا پزشکان و پرستارانی که در مقابله با کرونا جان خود را از دست داده اند، معرفی می شوند.

تصویرگری این مجموعه توسط فاطمه متأله، دانش آموخته گرافیک که تصویرگری حدود 20 کتاب و مجموعه را بر عهده داشته، انجام شده و قدسیه پایینی به نگارش داستانک های آن پرداخته است.

در مجموعه شهدای خدمت فرهنگ سرای انقلاب اسلامی شهیدان عزت الملوک کاووسی (دانشجوی پزشکی که در هنگام امدادرسانی به شهادت رسید)، ژاله بنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 10 شهید خدمت در عمر 41 ساله انقلاب اسلامی

معرفی 10 شهید خدمت در عمر 41 ساله انقلاب اسلامی