مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 08:562020-04-05اجتماعي

آماده باش 500 آتش نشان در مشهد به دلیل تغییرات جوی و بارش باران


در پی هشدار سازمان هواشناسی استان مبنی بر بارش شدید باران، قریب به 500 نیروی آتش نشان در 50 ایستگاه و پایگاه آتش نشانی برای امدادرسانی به شهروندان در خصوص آبگرفتگی های احتمالی در سطح این کلان شهر به صورت آماده باش درآمده اند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل آتش نشانی مشهد گفت: در پی هشدار سازمان هواشناسی استان مبنی بر بارش شدید باران، قریب به 500 نیروی آتش نشان در 50 ایستگاه و پایگاه آتش نشانی برای امدادرسانی به شهروندان در خصوص آبگرفتگی های احتمالی در سطح این کلان شهر به صورت آماده باش درآمده اند.

امیر عزیزی با اعلام این خبر بیان کرد: با توجه به صدور اخطاریه سازمان هواشناسی و اعلام هشدار درباره بارش رگباری باران طی ساعات آینده در مشهد، قریب به 500 نیروی آتش نشان به همراه ماشین آلات و تجهیزات مربوطه در 50 ایستگاه و پایگاه آتش نشانی و حوزه های فرماندهی و ستادی این سازمان در آماده باش کامل هستند، تا در صورت بروز حوادث احتمالی مرتبط به بارش نزولات جوی به شهروندان خدمت رسانی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، وی تاکید کرد: تمهیداتی از قبیل آماده باش تعدادی موتور پمپ خودمکش و پمپ های واریسکو برای رفع آب گرفتگی های احتمالی پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 500 آتش نشان در مشهد به دلیل تغییرات جوی و بارش باران

آماده باش 500 آتش نشان در مشهد به دلیل تغییرات جوی و بارش باران