مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 08:552020-04-05پزشكي

همه افراد در معرض ابتلا به کرونا هستند/ قرنطینه را جدی بگیرید


مدیرگروه پیشگیری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه همه افراد در معرض ابتلا به کرونا هستند، گفت: کودکان به راحتی می توانند منتقل کننده کروناویروس باشند.

- ایسنا/گیلان مدیرگروه پیشگیری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه همه افراد در معرض ابتلا به کرونا هستند، گفت: کودکان به راحتی می توانند منتقل کننده کروناویروس باشند.

دکتر حسن رخ شاد در گفت وگو با ایسنا، ماهیت بیماری کووید – 19 را تنفسی دانست و اظهار کرد: این بیماری از طریق ذرات تنفسی منتقل می شود و هر بیماری که از طریق تنفس منتقل شود کنترل آن سخت است.

وی با اشاره به نوپدید بودن کروناویروس، افزود: این بیماری فقط چند ماه است که در جهان شیوع پیدا کرده و لذا هنوز شناخته شده نیست و نمی توانیم رفتار آن را پیش بینی کنیم.

در این شرایط حفاظت فردی نقش مهم و پررنگی در عدم ابتلا به کرونا دارد.

مدیرگروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیردار و غیر واگیردار دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه همه افراد در معرض ابتلا به کرونا هستند، گفت: کودکان به راحتی می توانند منتقل کننده کروناویروس باشند.

رخ شاد، افراد دارای بیماری های قلبی و عروقی و نارسایی قلبی را بیشتر در معرض خطر دانست و تصریح کرد: افرادی که دچار فشار خون و قند خون کنترل نشده هستند، شانس بیشتری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه افراد در معرض ابتلا به کرونا هستند/ قرنطینه را جدی بگیرید

همه افراد در معرض ابتلا به کرونا هستند/ قرنطینه را جدی بگیرید