مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 08:552020-04-05اقتصادي

ترمیم افزون بر 564 متر مربع از علائم ایمنی در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از ترمیم افزون بر 564 متر مربع از علائم عمودی، افقی و تجهیزات ایمنی راه های ارتباطی استان از 25 اسفند 98 تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.

- ایوب کرد راه های ارتباطی را سرمایه ملی دانست و تصریح کرد: این اداره کل به منظور اطلاع رسانی لازم به رانندگان و همچنین افزایش ضریب ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی، نصب، جانمایی و نگهداری علائم ایمنی را همه ساله در اولویت کاری خود قرار می دهد.

وی افزود: در این راستا گشت های راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با انجام بازدید ها و نظارت های مستمر در راه های ارتباطی استان به ویژه جاده های اصلی اقدام به نصب و ترمیم علائم ایمنی می نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان لکه و درزگیری 3 هزار و 916 متر مربع از محورهای مواصلاتی، بازگشایی و پاکسازی46 محور از بقایای سوانح رانندگی جاده ای و ترمیم 595 متر گاردریل را از دیگر اقدامات راهداران در این مدت برشمرد.

وی افزود: همچنین نیروهای راهداری در مدت ایام نوروز اقدام به شستشو و پاکسازی تعداد 4 هزار و 886 مورد از علائم و حفاظ های جاده ای، جمع آوری و پاکسازی 397 لاشه حیوانات از سطح محورها و 81 مورد آبرسانی به نمازخانه های بین راهی نموده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمیم افزون بر 564 متر مربع از علائم ایمنی در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

ترمیم افزون بر 564 متر مربع از علائم ایمنی در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان