مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 08:502020-04-05پزشكي

استفاده از ویروس های بی ضرر برای مبارزه با ویروس های کشنده


محققان آلمانی به دنبال استفاده از ویروس های بی ضرر علیه ویروس های خطرناک و کشنده هستند و موفق شده اند از یک ویروس بی خطر که خود را به سلول های ریه شبیه می کند، - محققان آلمانی به دنبال استفاده از ویروس های بی ضرر علیه ویروس های خطرناک و کشنده هستند و موفق شده اند از یک ویروس بی خطر که خود را به سلول های ریه شبیه می کند، برای مقابله با آنفلوآنزا استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیواطلس، همانطور که وضعیت به وجود آمده توسط بیماری کووید-19 در این روزها نشان می دهد، ویروس ها یک خطر عمده برای سلامتی انسان هستند.

اما آیا می توانیم با استفاده از ویروس های دیگر با آنها بجنگیم؟ دانشمندان در برلین پوسته های ویروسی ایجاد کرده اند که خود را شبیه به سلول هایی می کنند که مورد هدف ویروس آنفلوآنزا قرار می گیرند و بدین ترتیب مانع از چسبیدن آنها به سلول های بدن و ایجاد عفونت می شوند.

باکتریوفاژها (باکتری خوارها) یا به اختصار، فاژها انواعی از ویروس هستند که میکروب های دیگر، معمولاً باکتری ها را طعمه می کنند.

آنها به عنوان گزینه های جایگزین برای آنتی بیوتیک ها مورد آزمایش قرار گرفته اند و می توانند به اشکال مختلفی مانند درمان استنشاقی، پانسمان برای زخم های در حین بهبود، بسته بندی مواد غذایی ضد باکتریایی یا ترکیبات آشامیدنی برای درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ویروس های بی ضرر برای مبارزه با ویروس های کشنده

استفاده از ویروس های بی ضرر برای مبارزه با ویروس های کشنده