مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 08:502020-04-05اجتماعي

احتمال جاری شدن سیل و آب گرفتی معابر در آستارا


به گفته رییس اداره هواشناسی شهرستان آستارا، توده بارش زا از سمت سیبری ظهر روز دوشنبه وارد شهرستان آستارا می شود که دراین موقع از سال، این سیستم به لحاظ بارش و کاهش دما می تواند مخرب باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، فردین فرتوت نیا ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: توده بارش زا از سمت سیبری ظهر روز دوشنبه وارد شهرستان آستارا می شود که دراین موقع از سال، این سیستم به لحاظ بارش و کاهش دما می تواند مخرب باشد.

وی  با بیان اینکه به دنبال ورود توده بارش زا به این شهرستان در مناطق کوهستانی بخش مرکزی ازجمله حیران، سیج و گیلده بارش برف خواهیم داشت، گفت: طبق پیش بینی های صورت گرفته سامانه بارش زا ظهر روز پنج شنبه از سطح شهرستان خارج می شود.

رییس اداره هواشناسی شهرستان آستارا با اشاره به اینکه از 16 روز گذشته، 12 روز آن با بارندگی همراه بوده که میزان بارش ثبت شده در ایستگاه هواشناسی شهرستان آستارا طی این مدت، 126 میلی متر است، افزود: با توجه به پر بودن ذخایر آبی، احتمال جاری شدن سیل، آب گرفتی معابر و بالا آمدن آب رودخانه ها پیش بینی می شود.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان آستارا نیز در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال جاری شدن سیل و آب گرفتی معابر در آستارا

احتمال جاری شدن سیل و آب گرفتی معابر در آستارا