مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 08:402020-04-05اجتماعي

«اطلاعیه» و «اخطاریه»های هواشناسی جایشان را به رنگ ها دادند


مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: برای اطلاع رسانی بهتر رخدادهای هواشناسی و پدیده های مخرب جوی از این به بعد هشدارها در سه سطح با معرف رنگ های زرد، - اطلاعیه و اخطاریه های هواشناسی جایشان را به رنگ ها دادند ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: برای اطلاع رسانی بهتر رخدادهای هواشناسی و پدیده های مخرب جوی از این به بعد هشدارها در سه سطح با معرف رنگ های زرد، نارنجی و قرمز صادر می شود که بالاترین سطح هشدار به رنگ قرمز اختصاص دارد.

محسن حیدری در گفت وگو با ایسنا اظهار داشت: در شیوه نامه جدید صدور هشدار های جوی رنگ زرد برای آگاهی، رنگ نارنجی برای آمادگی و رنگ قرمز برای اقدامات پیشگیرانه صادر می شود.

وی افزود: هشدار زرد زمانی صادر می شود که احتمالاً اثرات منفی ضعیفی از جمله اختلال در سفرها در برخی نقاط ایجاد شود که در این سطح از هشدار، بیشتر افراد ممکن است بتوانند به کارهای روزمره خود ادامه دهند اما برخی دیگر بسته به مکان و یا نوع فعالیت آنها بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرند.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رنگ نارنجی نشانگر احتمال بالای اثرات مخرب پدیده های جوی است که می تواند برنامه زندگی عادی مردم را مختل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اطلاعیه» و «اخطاریه»های هواشناسی جایشان را به رنگ ها دادند

«اطلاعیه» و «اخطاریه»های هواشناسی جایشان را به رنگ ها دادند