مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 08:402020-04-05اجتماعي

ضوابط و تسهیلات جدید تردد مشمولان وظیفه غایب و غیرغایب مقیم خارج از کشور


رییس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، تسهیلات سازمان وظیفه عمومی ناجا برای تردد مشمولان وظیفه غایب و غیر غایب مقیم خارج از کشور را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وظیفه عمومی، سردار تقی مهری، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا به صورت گسترده و جهانی، مشمولانی که دارای معافیت تحصیلی خارج از کشور، مجوز خروج موقت و یا مقیم خارج از کشور می باشند و به دلیل لغو پروازهای خارجی و قرنطینه های صورت گرفته از سوی برخی کشورها با مشکل مواجه شده اند، از تسهیلات مصوب ستاد کل نیروهای مسلح که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا ارائه می گردد، بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: آن دسته از مشمولان غایبی که بیش از سه سال در خارج از کشور اقامت داشته اند و بر اساس مقررات تردد ایرانیان مقیم خارج از کشور، از سالی دو بار تردد و در مجموع به مدت سه ماه اقامت استفاده کرده اند و در حال حاضر مدت حضور آنان در کشور بیش از سه ماه شده است، بدون هیچ گونه نگرانی می توانند پس از بهبود شرایط از کشور خارج شوند.

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: ضمناً برابر جدیدترین تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح مقرر شد تمامی مشمولان غایب مقیم خارج از کشور که کمتر از سه سال اقامت دارند نیز با توجه به شیوع بیماری کرونا می توانند با هماهنگی به عمل آمده، برای یک مرتبه مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضوابط و تسهیلات جدید تردد مشمولان وظیفه غایب و غیرغایب مقیم خارج از کشور

ضوابط و تسهیلات جدید تردد مشمولان وظیفه غایب و غیرغایب مقیم خارج از کشور