مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 08:402020-04-05سياسي

شیب شیوع کرونا در استان البرز ملایم است


استاندار البرز با اشاره به اینکه شیب شیوع کرونا در استان ملایم است، گفت: بیماری تحت کنترل است ولی تا مهار کامل آن فاصله داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزاله شهبازی ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: یکی از طرح هایی که باعث شد دولت و ملت برای توقف شیوع کرونا با یکدیگر همراه و همصدا شوند، طرح فاصله گذاری اجتماعی بود و وزیر کشور هم به عنوان رییس کمیته اجتماعی و انتظامی طرح مذکور بودند.

وی با بیان اینکه توفیقاتی که در راستای مقابله با کرونا حاصل شد، به واسطه همکاری بی شائبه مردم بود، گفت: در این جلسه مقرر شد که بر اساس پروتکل های بهداشتی، مشاغل کم ریسک در استان های کشور کار خود را آغاز کنند.

استاندار البرز افزود: البرز و تهران در طرح فاصله گذاری اجتماعی در قالب یک استان دیده شدند و با توجه به اینکه فعالیت های این دو استان با هم در هم تنیده است منتظر هستیم که جزییات این تصمیم از سوی ستاد ملی اعلام شود.

استاندار البرز با اشاره به اینکه تا 30 فروردین مدارس تعطیل خواهند بود، اضافه کرد: در این مدت ساعت کار ادارات نیز از 7 صبح تا 2 بعد از ظهر است و همچنان در دستگاه های اداری می توانند به صورت دورکاری فعالیت کنند و دو سوم نیروها در ادارات مستقر خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیب شیوع کرونا در استان البرز ملایم است

شیب شیوع کرونا در استان البرز ملایم است