مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 08:302020-04-05سياسي

سمن های استان بوشهر پیشگام فعالیت های مقابله با کرونا هستند


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: سازمان های مردم نهاد در صف اول فعالیت ها در حوزه مبارزه با کرونا قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مظفری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد نقش بسیار مهمی را در راستای مقابله با شیوع کرونا، تأمین نیازها و اجرای طرح های مختلف در این حوزه داشته اند.

وی بیان کرد: سازمان های مردم نهاد نیز پا به پای سازمان ها و نهادهای امدادی و پزشکی و دیگر گروه های مردمی و داوطلب در عرصه سلامت جامعه و مقابله با این ویروس حضور یافته و تاکنون منشأ خدمات ارزنده ای به جامعه شده اند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر تصریح کرد: در پی شیوع ویروس کرونا در استان و بسیج عمومی برای مقابله با آن ساماندهی سازمان های مردم نهاد برای حضور مؤثر در این خصوص انجام شد.

وی افزود: در پی استقرار نیروهای هلال احمر در مبادی ورودی و خروجی شهرها، سازمان های مردم با مشارکت و همراهی در قالب نیروهای هلال احمر کمک بسیار خوبی در کنترل ورودی های استان داشتند.

تولید لوازم بهداشتی مظفری با اشاره به کمبودهایی که بعضاً در امر تهیه و توزیع ماسک و دیگر اقلام بهداشتی مرتبط با ویروس کرونا وجود داشت، افزود: 15 سمن استان بوشهر از روزهای اول شیوع کرونا به صورت اختصاصی در زمینه ساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمن های استان بوشهر پیشگام فعالیت های مقابله با کرونا هستند

سمن های استان بوشهر پیشگام فعالیت های مقابله با کرونا هستند