مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 08:202020-04-05سياسي

عملیات پدافند زیستی سپاه در خراسان شمالی اجرا می شود


فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با اشاره به آغاز عملیات پدافند زیستی سپاه در استان گفت: این عملیات با ضدعفونی گسترده شهرهای خراسان شمالی طی روزهای آینده اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد سردار ابوالقاسم چمن ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: پدافند دفاع زیستی و بیولوژیکی در کشور توسط 10 قرارگاه نیروی زمینی سپاه انجام شده است و طی روزهای آینده در خراسان شمالی نیز اجرا می شود.

وی با تشریح اجرای عملیات پدافند، از ضدعفونی شهرهای استان توسط سپاه و گروه های جهادی خبر داد و گفت: 3 هزار نقطه استان به صورت مستمر مورد ضدعفونی و عفونت زدایی قرار می گیرد.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با اعلام انجام عملیات گسترده ضدعفونی شهری در استان طی روزهای آینده، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت گروه های جهادی و تیپ های مردم پایه استان، در صورت مساعد شدن هوا در بجنورد، فردا عملیات ضدعفونی به صورت موتوری، پیاده و خودرویی انجام می شود.

وی شیروان و اسفراین را در نوبت عملیات گسترده ضدعفونی بیان کرد و گفت: با توجه به وضعیت هوا این عملیات در شهرهای شیروان و اسفراین نیز انجام می شود و مدیران شهرستان های مختلف می توانند با همکاری نواحی شهرستانی سپاه ریال مراکز مهم را تا پایان کرونا به صورت مستمر ضدعف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات پدافند زیستی سپاه در خراسان شمالی اجرا می شود

عملیات پدافند زیستی سپاه در خراسان شمالی اجرا می شود