مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 08:152020-04-05اقتصادي

افزایش 20 درصدی مصرف گاز براساس شیوع کرونا/ مشترکین گاز کنتورخوانی کنند


مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با تاکید بر اینکه مشترکین باید شماره کنتور خود را به این شرکت اعلام کنند، گفت: از ابتدای فروردین امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری استان اصفهان حدود 20 درصد افزایش داشته است که بخشی از .

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با تاکید بر اینکه مشترکین باید شماره کنتور خود را به این شرکت اعلام کنند، گفت: از ابتدای فروردین امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری استان اصفهان حدود 20 درصد افزایش داشته است که بخشی از این افزایش به شیوع ویروس کرونا بر می گردد.

مصطفی علوی در گفت وگو با ایسنا در خصوص صدور پیامکی قبوض گاز در دوران کرونا و پیامک هایی مبنی بر کنتور خوانی و اعلام آن به شرکت گاز، اظهار کرد: بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور، شرکت ملی گاز کشور تمهیداتی را براساس ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا در کشور و استان اندیشیده است.

وی گفت: با تصمیمات صورت گرفته، شرکت ملی گاز دیگر برای قرائت کنتور گاز، ماموران خود را به منازل مشترکین اعزام نخواهد کرد و با پیامک ارسالی برای آنها، درخواست می شود که شماره مشکی کنتور را خود قرائت کنند و از طریق سامانه 38194 و یا تماس تلفنی شرکت و اعلام به کنتورخوان و یا ورود به سایت شرکت گاز استان، شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی مصرف گاز براساس شیوع کرونا/ مشترکین گاز کنتورخوانی کنند

افزایش 20 درصدی مصرف گاز براساس شیوع کرونا/ مشترکین گاز کنتورخوانی کنند