مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 08:052020-04-05پزشكي

تجربه خیابان های اهواز یک روز پس از تعطیلات نوروز


در پی شیوع کروناویروس در کشور و به تبع آن در خوزستان، به منظور مقابله با گسترش ویروس، مسئولان بهداشتی راه کنترل و قطع زنجیره انتقال را در خانه ماندن می دانند؛ - با این وجود آنچه به چشم می آمد این بود که از ابتدای اعلام ورود کرونا به خوزستان تا شب عید، جمع کثیری از مردم هشدارها را جدی نگرفتند و همچنان در حال خرید شب عید بودند و به همین دلیل بنا به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز، در ابتدای سال 99 شاهد افزایش موارد ابتلا به کروناویروس در شهرهای خوزستان بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از اواخر اسفندماه، محدودیت های ترافیکی به منظور جلوگیری از حضور مردم در بازارها و مراکز تجمعی اعمال شد اما در سال جدید علاوه بر تداوم این محدودیت ها، از فعالیت کلیه اصناف به غیر از اصناف غیرضروری نیز جلوگیری شد.

در این شرایط، نگرانی ها از سفرهای نوروزی بسیار زیاد بود که با کنترل سختگیرانه ورودی و خروجی های خوزستان، ترددها بسیار کاهش یافت و همکاری اجتماعی شکل گرفت.

در فرهنگ ما ایرانیان، 13 فروردین که روز طبیعت نام گذاری شده، مردم آخرین روز تعطیلات را بیرون از خانه و در طبیعت می گذرانند.

در پایان تعطیلات نوروز نگرانی زیادی از حضور مردم در پارک ها و بوستان ها وجود داشت که با اندیشیدن تمهیداتی از این روز نیز عبور کردیم اما حالا با گذر از 13 فروردین ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه خیابان های اهواز یک روز پس از تعطیلات نوروز

تجربه خیابان های اهواز یک روز پس از تعطیلات نوروز