مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 07:502020-04-05اجتماعي

ورود دانش آموزان نخبه به فرایند تألیف کتاب های درسی


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش بر بهره بردن و استفاده از دانش آموزان نخبه برای ساماندهی و تألیف کتاب های درسی تاکید کرد.

- رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش بر بهره بردن و استفاده از دانش آموزان نخبه برای ساماندهی و تألیف کتاب های درسی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین علی ذوعلم با با تأکید بر اینکه این اقدام در جهت جامع تر و کارآمدتر شدنِ محتوای کتاب های درسی انجام می شود، اظهار کرد: در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی جلسات هیئت اندیشه ورزی مخصوص دانش آموزان، به عنوان مخاطبان اصلی و بهره بردار نهایی کتاب های درسی برگزار می شود.

وی افزود: در همین راستا باید دانش آموزان را در سازماندهی محتوا و اولویت ها دخیل کرده و از آن ها استفاده کنیم؛ به ویژه دانش آموزان نخبه و فعال در تشکل های دانش آموزی مانند اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، بسیج دانش آموزی یا سازمان دانش آموزی که از تأمل عمیق تری برخوردارند.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه ما باید به کارآمدتر کردن فرآیندها، پژوهش ها، تالیف کتاب های درسی و تولید بسته های یادگیری بپردازیم گفت: بازآرایی ساختاری سازمان پژوهش و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دانش آموزان نخبه به فرایند تألیف کتاب های درسی

ورود دانش آموزان نخبه به فرایند تألیف کتاب های درسی