مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 07:502020-04-05اقتصادي

اقبال زنجانی ها به خرید اینترنتی


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در حال حاضر قریب به 30 درصد اقلام مورد نیاز مردم اینترنتی خریداری می شود.

- ایسنا/زنجان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در حال حاضر قریب به 30 درصد اقلام مورد نیاز مردم اینترنتی خریداری می شود.

امیرعلی مسیبی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دنبال خارج نشدن افراد از خانه برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، طبیعتا مراجعه به فروشگاه های مجازی موجود در شبکه های اجتماعی و در بستر وب، افزایش می یابد.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر فروشگاه هایی در سطح استان برای عرضه مایحتاج اساسی به شهروندان در نظر گرفته و اعلام شده که با شرکت های دانش بنیان همکاری دارند و مورد تایید نیز هستند.

وی با بیان اینکه قریب به 30 درصد مایحتاج مردم در استان به صورت اینترنتی خریداری می شود، افزود: احتمال اینکه این میزان افزایش پیدا کند و حتی برای بعد از فروکش کردن بیماری کرونا نیز پایدار باشد، وجود دارد که این فرصت مناسبی برای شرکت های بازرگانی معتبر است.

مسیبی تصریح کرد: شهروندان در هنگام خرید از فروشگاه ها، در شبکه مجازی به اصالت اجناس و فروشگاه اطمینان پیدا کرده و سپس خرید خود را انجام دهند تا با سودجویان فضای مجازی مواجه نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقبال زنجانی ها به خرید اینترنتی

اقبال زنجانی ها به خرید اینترنتی