مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 07:502020-04-05پزشكي

به 11 هزار معتاد آموزش های کرونایی دادیم


 تا کنون بیش از 180 میلیون تومان بسته بهداشتی و پیشگیرانه شامل ژل دست، محلول ضد عفونی کننده محیط و سطوح، پد الکلی، دستکش و ماسک  خریداری و در اختیار معتادین کارتن خواب و بی سرپناهان قرار گرفته است.

- ایسنا/البرز مدیرکل بهزیستی البرز گفت: تا کنون بیش از 180 میلیون تومان بسته بهداشتی و پیشگیرانه شامل ژل دست، محلول ضد عفونی کننده محیط و سطوح، پد الکلی، دستکش و ماسک  خریداری و در اختیار معتادین کارتن خواب و بی سرپناهان قرار گرفته است.

اسدالله حیدری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت آگاه سازی معتادین کارتن خواب و بی سرپناهان در خصوص ویروس کرونا اظهار کرد: این افراد به واسطه اینکه بسیار آسیب پذیر بوده و امکانات لازم جهت حفظ بهداشت فردی و مقابله با شیوع این ویروس را نیزدر اختیار ندارند، ممکن است با اقدامات ناخواسته به راحتی باعث شیوع این بیماری شوند.

وی با اشاره به اجرای طرح آگاه سازی و آموزش پیشگیری از ابتلا به کرونا در پاتوق ها و محل استقرار معتادین کارتن خواب، ادامه داد: این طرح توسط نیروهای مستقر در مراکز گذری، ون سنترها ، تیم های ثابت و سیار بهزیستی در حال اجرا است.

وی توضیح داد: تا کنون بیش از 180 میلیون تومان بسته بهداشتی و پیشگیرانه شامل ژل دست، محلول ضد عفونی کننده محیط و سطوح، پد الکلی، دستکش و ماسک خریداری و در اختیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به 11 هزار معتاد آموزش های کرونایی دادیم

به 11 هزار معتاد آموزش های کرونایی دادیم