مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 07:402020-04-05سياسي

3 نفر به مبتلایان کرونا در استان بوشهر اضافه شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: سه نفر به لیست مبتلایان به کووید 19 در استان بوشهر اضافه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید کشمیری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با کرونا نیازمند مشارکت و همراهی همه مردم است و باید با تلاش جمعی زمینه پیشگیری از شیوع این ویروس را فراهم کنیم.

وی با قدردانی از همراهی مردم در رعایت توصیه های بهداشتی خاطرنشان کرد: توجه به دستورالعمل های رعایت فاصله اجتماعی طلایی ترین کلید کنترل شیوع کرونا است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: از عموم مردم تقاضا می کنم از برگزاری مراسم های دورهمی، جشن، ختم، خاک سپاری و هرگونه تجمع جداً خودداری کنند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به آخرین آمار مبتلایان در استان بیان کرد: با تأیید آزمایشگاه ویروس کرونا در بوشهر سه نفر به لیست مبتلایان به کووید 19 در استان بوشهر اضافه شد.

وی تصریح کرد: مجموع افرادی که به ویروس کرونای جدید مبتلا شده اند تا روز یکشنبه 17 فروردین 125 نفر است که از این تعداد 71 بیمار مرد و 54 بیمار دیگر نیز زن هستند.

103 بیمار با حال خوب ترخیص شدند کشمیری با اشاره به ضرورت ادامه همکاری مردم در قطع زنجیره انتقال بیماری، عنوان داشت: از مجموع بیماران مبتلا شده به کرونا تاکنون 103 با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 نفر به مبتلایان کرونا در استان بوشهر اضافه شد

3 نفر به مبتلایان کرونا در استان بوشهر اضافه شد