مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 07:362020-04-05سياسي

جشنواره «باران وحی»ویژه مددجویان کمیته امداد اردبیل برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حامد رضایی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره قرآنی باران وحی ، با اشاره به اینکه آموزش قرآن، احکام و اخلاق اسلامی در رأس برنامه های فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل قرار دارد، افزود: یکی از مهم ترین برنامه های این نهاد ترویج سبک زندگی اسلامی در بین خانوارهای تحت حمایت است که با برگزاری جشنواره های قرآنی و کارگاه های آموزشی متعدد درصدد دستیابی به این مهم هستیم.

وی با بیان اینکه جشنواره قرآنی باران وحی در فضای مجازی برای خانوارهای تحت حمایت برگزار خواهد شد، ادامه داد: مددجویان اردبیلی برای شرکت در این جشنواره می توانند از طریق ارتباط تلفنی با واحد فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل در جریان نحوه برگزاری آن قرار گیرند.

رضایی با اشاره به اینکه جشنواره باران وحی با هدف ترویج فرهنگ انسان ساز قرآنی برگزار می شود، اعلام کرد: ایجاد نشاط و امید با رویکرد انس با قرآن از دیگر اهداف مهم این جشنواره است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه مددجویان می توانند در رشته های معارف قرآنی، بخش آوایی، حفظ، هنر، دکلمه نویسی، دکلمه خوانی، مداحی، قصه گویی، نقاشی و صنایع دستی در این جشنواره شرکت کنند، گفت: سخنرانی از کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن از دیگر موضوعاتی است که مددجویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «باران وحی»ویژه مددجویان کمیته امداد اردبیل برگزار می شود

جشنواره «باران وحی»ویژه مددجویان کمیته امداد اردبیل برگزار می شود