مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 07:362020-04-05اقتصادي

فعالیت صنایع و معادن یزد منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمدعلی طالبی صبح امروز در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور فرمانداران برگزار شد، به تشریح آخرین اقدامات و برنامه های استان برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا پرداخت و اظهار داشت: همکاری خوب مردم طی هفته گذشته و کاهش ترددها موجب کاهش روند ابتلاء به بیماری کرونا در استان شده است.

وی بیان کرد: نگرانی های جدی برای افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا در هفته جاری و آینده داریم و لازم است طرح فاصله گذاری اجتماعی با قوت تداوم یابد.

استاندار یزد عنوان کرد: از تمامی شهروندان می خواهیم همکاری خود در روزهای آتی و به ویژه جشن نیمه شعبان را ادامه دهند و از ترددهای غیر ضروری جدا خودداری کنند.

طالبی ادامه داد: شیوه نامه فعالیت برای بازگشایی احتمالی اصناف از هفته آینده در حال تدوین است تا تمامی فعالیت های اصناف در چارچوب موازین بهداشتی صورت گیرد و مواردی در کمیته اقتصادی ستاد کرونا برای حمایت از اصناف و کسب و کارهای متضرر از این بیماری به تصویب رسیده است.

وی اظهار داشت: علاوه بر تدابیر ملی، در قالب کمیته ای در سطح استان پیگیری های ویژه ای برای حمایت از اصناف در حوزه های مالیاتی، تسهیلات بانکی و مطالبات دستگاه های خدمت رسان خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت صنایع و معادن یزد منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی است

فعالیت صنایع و معادن یزد منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی است