موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - آناهيتا همتي - كاپيتان استقلال - مستمري مددجويان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - شوراي نگهبان - كاراته دختران - بازسازي خود - مهرعلي باران - مشيرغفاري - بريل امبولو - ارزشمندترين بازيكنان جهان - افزايش ظرفيت خوابگاه - يك بام و دو هوا - دوچرخه سواري دختران - فدراسيون شطرنج - سامانه فارس من - آيت الله حسين وحيد خراساني - ابتلاي 20 نفر به كرونا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 07:362020-04-05سياسي

اعاده بیش از 3هزار هکتار از اراضی ملی به بیت المال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی صالحی ظهر یکشنبه در نشستی با خبرنگاران از خلع ید و رفع تصرف سه هزار و پنجاه هکتار و 2720 متر مربع از اراضی ملی این استان طی سال 1398 خبر داد.

وی تأکید کرد: برخورد قاطعانه با زمین خواران و مقابله با متصرفان و فسادهای مرتبط با این حوزه یکی از مهمترین اولویت های دستگاه قضایی استان هرمزگان است و در این رهگذر هیچ خط قرمز و محدودیتی قائل نخواهیم شد.

صالحی افزود: پرونده هایی که در ارتباط با تخلفات و دست اندازی به اراضی ملی و دولتی در مراجع قضایی استان تشکیل و مطرح گردیده با جدیت و سرعت رسیدگی خواهد شد و این موضوع در دستورکار دستگاه قضایی هرمزگان قرار دارد.

رییس کل دادگستری هرمزگان با تأکید بر برخورد قاطع قضایی با متصرفان اراضی ملی یادآور شد: متخلفان برابر قانون و مقررات تحت تعقیب قرار می گیرند و با قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز، اراضی ملی که متعلق به عموم است از دستبرد متجاوزان و فرصت طلبان محفوظ می ماند.

این مقام قضایی خاطر نشان کرد: مشارکت و هم افزایی همه دستگاه ها و اطلاع رسانی مردمی امکان برخورد به موقع با متصرفان را فراهم می کند و به همین منظور دستگاه قضایی استان هرمزگان به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی در این خصوص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعاده بیش از 3هزار هکتار از اراضی ملی به بیت المال

اعاده بیش از 3هزار هکتار از اراضی ملی به بیت المال