مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 07:262020-04-05سياسي

دامپزشکی به قصابی های نهاوند اجازه ذبح غیربهداشتی دام را ندهد


فرماندار نهاوند بر جلوگیری از ذبح غیربهداشتی دام در شهرستان نهاوند تاکید کرد و گفت: دامپزشکی نهاوند نباید به این گونه قصابی ها اجازه فعالیت بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراد ناصری صبح یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس در شهرستان نهاوند با تبریک و تسلیت شهادت سردار حاج میرزا محمد سلگی اظهار کرد: سردار سلگی سرباز مطیع ولایت بود و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه وی و هم رزمانش باشیم.

وی در ادامه با اشاره به دستور کار جلسه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا، اظهار کرد: هنر ما مسئولین این است که بحران را تاحد امکان به فرصت کنیم.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا بسیار سریع است و نباید با کاهش مقطعی تعداد مبتلایان خیال کنیم که شرایط عادی است، گفت: عادی قلمداد کردن وضعیت باعث شکل گیری اجتماعات می شود و در پی آن در پیک دوم شرایط بدتری را تجربه می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز همراهی و هم آوایی مسئولین بسیاری از نواقص و کمبودها را جبران کرده است، گفت: خوشبختانه در شهرستان نهاوند در اجرای طرح های ملی که به استان و سپس شهرستان ابلاغ شد با استفاده از تمام توان دستگاه ها توانستیم سربلند شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامپزشکی به قصابی های نهاوند اجازه ذبح غیربهداشتی دام را ندهد

دامپزشکی به قصابی های نهاوند اجازه ذبح غیربهداشتی دام را ندهد