مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 07:102020-04-05اجتماعي

ورود دانش آموزان نخبه به فرایند تألیف کتاب های درسی


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از بهره مندی از توانمندی دانش آموزان نخبه برای ساماندهی و تألیف کتاب های درسی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین علی ذوعلم رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از بهره مندی از توانمندی دانش آموزان نخبه برای ساماندهی و تألیف کتاب های درسی خبر داد و اظهار کرد: این اقدام در جهت جامع تر و کارآمدتر شدنِ محتوای کتاب های درسی انجام می شود.

وی ادامه داد: در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی جلسات هیأت اندیشه ورزی مخصوص دانش آموزان به عنوان مخاطبان اصلی و بهره بردار نهایی کتاب های درسی برگزار می شود؛ در همین راستا باید دانش آموزان را در سازماندهی محتوا و اولویت ها دخیل کرده و از آنها استفاده کنیم؛ به خصوص دانش آموزان نخبه و فعال در تشکل های دانش آموزی مثل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، بسیج دانش آموزی یا سازمان دانش آموزی که از تأمل عمیق تری برخوردارند.

 رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بیان داشت: ما باید به کارآمدتر کردن فرآیندها، پژوهش ها، تألیف کتاب های درسی و تولید بسته های یادگیری بپردازیم؛ بازآرایی ساختاری سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، استقرار کامل 11 حوزه تربیت و یادگیری و شکل دهی به شورای راهبردی حوزه های تربیت و یاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دانش آموزان نخبه به فرایند تألیف کتاب های درسی

ورود دانش آموزان نخبه به فرایند تألیف کتاب های درسی