مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 07:102020-04-05سياسي

جوانان، امید انقلاب اسلامی هستند


جوانان، امید انقلاب اسلامی هستند.

- ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر گفت: جوانان، امید انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام جعفر رحیمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به توجه ویژه دین مبین اسلام به موضوع جوانان و جوان باوری، اظهار کرد: بزرگان دین ما نیز همواره بر ضرورت توجه جدی به جوانان تاکید کرده اند تا جایی که پیامبر اکرم (ص) می فرمایند: شما را به نیکی با جوانان سفارش می کنم؛ چراکه آنان، دل های رقیق تری دارند.

وی با اشاره به این که در کشور ما جوانان به حدی اهمیت دارند که میلاد حضرت علی اکبر (ع) روز جوان نام گذاری شده است، تصریح کرد: حضرت علی اکبر (ع) الگوی ایثار و رشادت و از خود گذشتگی هستند که می توانند بی بدیل ترین الگو برای جوانان نسل امروز باشند.

این مسئول تاکید کرد: جوانان کشورمان همواره به واسطه پیروی از اهل بیت (ع) و با بهره مندی از تعهد، تخصص، غیرت، خودباوری و ایمانی که دارند، نقش چشم گیر و قابل توجهی در تحقق آرمان های نظام، منویات مقام معظم رهبری و عمران و آبادانی کشور داشتند.

رحیمی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور، ادامه داد: در این روزهای سخت نیز جوانان در سنگر مبارزه با ویروس کرونا احساس مسئولیت کرده و در خط مقدم حضور دارند تا جایی که ما شاهد ایثار آن ها در همه عرصه ها از جمله کادر بهداشت و درمان، دوخت ماسک و مشارکت در ضدعف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان، امید انقلاب اسلامی هستند

جوانان، امید انقلاب اسلامی هستند