مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 06:502020-04-05اقتصادي

اعتقاد کامل به فعالیت بخش خصوصی داریم/ تولید در کردستان تعطیل نیست


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، گفت: به فعالیت بخش خصوصی اعتقاد کامل وجود دارد و از هر امکانی برای تقویت این بخش استفاده خواهیم کرد.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، گفت: به فعالیت بخش خصوصی اعتقاد کامل وجود دارد و از هر امکانی برای تقویت این بخش استفاده خواهیم کرد.

محمد دره وزمی در جلسه حمایت و شناسایی از واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا در استان کردستان، اظهار کرد: ما به عنوان حامی تولید و اشتغال به بخش خصوصی و فعالیت های آنان اعتقاد کامل و عملی داریم و در طول سالیان گذشته این امر به کرات اثبات شده است.

وی افزود: همه تلاش ما این است که واحدهای تولیدی استان بتوانند در شرایط بیماری کرونا با کمترین آسیب به فعالیت خود ادامه دهند و هم اکنون نیز تولید در استان تعطیل نشده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، با بیان اینکه بیماری کرونا به صنعت و بازرگانی داخلی و تا حدودی به تجارت خارجی ضربه زده است، بیان کرد: در سازمان صمت واحدی برای شناسایی واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا تشکیل شده تا میزان آسیب ها و خسارات وارده را مشخص کنند.

دره وزمی خاطرنشان کرد: دولت اعتباری معادل 75 هزار میلیارد تومان برای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در نظر گرفته است و ما در تلاشیم از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتقاد کامل به فعالیت بخش خصوصی داریم/ تولید در کردستان تعطیل نیست

اعتقاد کامل به فعالیت بخش خصوصی داریم/ تولید در کردستان تعطیل نیست