مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 06:402020-04-05حوادث

خاطرات تلخ شهروندان قلعه گنجی از یک جاده مرگ بار/وعده هایی که به سرانجام نرسید


چندین سال است که شهروندان قلعه گنجی در انتظار تکمیل پروژه بلوار اصلی شهر هستند که این جاده پرخطر از میان چندین محله و تقاطع خطرناک می گذرد و این مسیر به یکی از پرخطرترین جاده ها در استان کرمان تبدیل شده است.

-    شهرداری قلعه گنج در حالی تن به تکمیل این بلوار نمی دهد که تمام پل های این مسیر با کمک بنیاد مستضعفان به عنوان معین اقتصادی این شهرستان ساخته شده است و اداره کل راه و شهرسازی نیز قول مساعد جهت اختصاص قیر رایگان را برای این مسیر پرخطر داده است .

در سال های اخیر بیش از 250 فقره تصادف در این منطقه به وقوع پیوسته و در این تصادفات تعداد زیادی از شهروندان جان خود را از دست داده اند که این آمار نشان از مرگ بار بودن جاده دارد.

اعتراض ساکنان حاشیه جاده نسبت به توقف طرح تعدادی از ساکنان حاشیه این جاده در گفت وگو با خبرنگار فارس، نسبت به توقف طرح اعتراض داشتند و خواستار اقدام فوری شهرداری قلعه گنج و سایر سازمان های مرتبط برای تکمیل این جاده شدند.

ماندگاری از شهروندان محله سرتک در این باره بیان داشت: در طول چند سال اخیر اخبار زیادی از طرف مسئولان مبنی بر اصلاح و دوبانده کردن این مسیر به گوش رسیده که هر بار با انجام کارهای جزیی روند پروژه دوبانده کردن آن متوقف می شود و متاسفانه با وجود آمار بالای تصادفات رانندگی در این جاده، روند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات تلخ شهروندان قلعه گنجی از یک جاده مرگ بار/وعده هایی که به سرانجام نرسید

خاطرات تلخ شهروندان قلعه گنجی از یک جاده مرگ بار/وعده هایی که به سرانجام نرسید